Отримання товару:

При отриманні товару необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО до підписання ТТН перевірити його цілісність, не виходячи із відділення Нової Пошти. При виявленні пошкодження потрібно звернутися до співробітника Нової Пошти, та скласти акт про пошкодження товару, по можливості його сфотографувати та від цього товару відмовитись. Під час відправлення товару ми завжди страхуємо його на повну вартість. Після складання акту про пошкодження ми надішлемо Вам ідентичний товар за наявності на складі або повернемо гроші.

 

Повернення:

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.